Четверг, 19.06.2025, 07:20

Початкова школа

Календар
«  Июнь 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Наше опитування
Чи був для Вас корисним мій сайт?
Всього відповідей: 27
Міні-чат
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Очна сесія для вчителів початкових класів

Очна сесія для вчителів початкових класів та заступників директорів з НВР по підготовці для роботи в умовах НУШ

ПЕРЕГЛЯНУТИ фото

Програма навчальних занять (тренінгів)

М. 1. СУЧАСНИЙ ВЧИТЕЛЬ ЯК ПРОВІДНИК ЗМІН.

1.1. Концепція Нової української школи. Виклики, що стоять перед початковою школою. Чинники якісної початкової освіти. Мета і головні компоненти Нової української школи: дитиноцентризм, компетентнісний підхід, педагогіка партнерства.

1.2. Новий Державний стандарт початкової освіти (загальний огляд документа).

1.3. Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи.

1.4. Особливості розвитку дітей 6–7-річного віку. Початок навчання у школі: вплив на емоційний стан і поведінку дитини. Особливості психічних і пізнавальних процесів.

М. 2. ЗМІСТ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У ВИМІРІ СЬОГОДЕННЯ.

2.1. Принципи Державного стандарту початкової освіти.

2.2.Зміст освіти: освітні галузі. Типова освітня програма. Освітня програма закладу освіти. Базовий навчальний план. Календарне планування (огляд).

2.3. Планування на тиждень. Планування на день. Навчальні види діяльності, в основі яких діяльнісний підхід

М. 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОГО І БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА.

3.1. Роль учителя у формуванні психологічного безпечного середовища. Забезпечення права вибору. Формування спільних цінностей.

3.2. Встановлення правил.

3.3. Практика ранкових зустрічей.

3.4. Фізичне середовище. Навчальні центри/освітні

осередки. Навчальні матеріали та їх організація.

3.5. Участь дітей в організації освітнього середовища.

М. 4. ІНТЕГРАЦІЯ: ТЕМАТИЧНИЙ І ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХОДИ.

4.1. Інтегроване навчання. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання.

Тематичне планування. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в освітніх галузях (мовно-літературна, математична, природнича, інформатична, соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична, мистецька тощо).

4.2. Діяльнісний підхід. Критичне мислення і вирішення проблем. Стратегії розвитку критичного мислення.

М. 5. ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ/ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ».

5.1. Навчання грамоти: читання, письмо, креативне письмо.

5.2. Математика: маніпуляції з предметами, задачі.

5.3. Інтегрований курс «Я досліджую світ»: дослідження, соціальні навички.

5.4. Кооперативне навчання у формуванні соціальних навичок.

М. 6. ГРА ПО-НОВОМУ: НАВЧАННЯ ПО-ІНШОМУ З LEGO.

6.1. Погляд в майбутнє крізь призму педагогіки гри.

6.2. Освітній потенціал гри з LEGO.

6.3. Методика компетентнісного навчання «Шість цеглинок».

6.4. Проектна діяльність.

М. 7. ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ.

7.1. Мета і цілі оцінювання у сучасній школі. Формувальне оцінювання.

7.2. Спостереження і ведення записів.

7.3. Основні аспекти процесу оцінювання. Вербальне оцінювання. Відстеження індивідуальних досягнень учнів. Надання зворотного зв’язку. Контрольно-оцінювальна діяльність.

7.4. Технологія портфоліо.

М. 8. ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА: СУТНІСТЬ, ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ.

8.1. Основні шляхи співпраці з батьками. Форми спілкування: формальне й неформальне спілкування, батьківські збори, індивідуальні зустрічі з батьками, батьківська кімната.

8.2. Залучення батьків до освітнього процесу: батьки як помічники вчителя.

М. 9. ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ.

9.1. Основні поняття: інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами.

9.2. Механізми надання додаткової підтримки: асистент вчителя, індивідуальна програма розвитку.

9.3. Особливості роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в умовах загальноосвітнього навчального закладу

М. 10. КОНСТРУКТОР НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ.

10.1. Державний стандарт початкової освіти як основа конструювання навчальної програми.

10.2. Конструктор навчальної програми.

10.3. Календарне планування.

ЗАХИСТ АВТОРСЬКИХ РОЗРОБОК